UA-177212398-1
 

 Nucile în dieta ketogenică

Care sunt cele mai bune și cele mai rele nuci în dieta ketogenică? Verificați mai jos care sunt cele mai bune opțiuni.

nuci site.jpg
Pecan
Macadamia
Nuci braziliene
Alune de pădure
Nuci
Arahide
Semințe de pin
Migdale
Caju
Fistic

   

În stânga, cu verde, sunt ilustrate cele mai bune opțiuni - nucile braziliene, macadamia și nucile pecan - care pot fi consumate liber într-o dietă ketogenică strictă. Datorită faptului că acestea sunt foarte bogate în grăsimi sănătoase sunt și foarte sățioase.

Grupul din mijloc (portocaliu) se poate consuma cu moderație în dieta ketogenică.

Atenție la grupul roșu format din fistic și caju, în special la cel din urmă, consumul trebuind să fie foarte strict, deoarece doi pumni plini de astfel de nuci pot avea un aport de 20 de grame de carbohidrați.

Sarea

   

Mulți oameni consideră nucile mai bune dacă sunt sărate și, prin urmare, au tendința de a consuma cantități mai mari. Aveți grijă la acest aspect, căci poate conduce la încetinirea scăderii în greutate. O bună opțiune ar fi să consumați un bol mic de nuci, nu întreaga pungă.

Top 7 nuci low-carb

   

Uitați un top în care sunt incluse primele șapte tipuri de nuci clasate în funcție de numărul de carbohidrați.

  1. Nuci pecan – 100 g (cam trei pumni) conțin 4 grame de carbohidrați.

  2. Nuci braziliene – 100 g conțin 4 grame de carbohidrați.

  3. Macadamia – 100 g conțin 5 grame de carbohidrați.

  4. Alune – 100 g conțin 7 grame de carbohidrați.

  5. Nuci românești – 100 g conțin 7 grame de carbohidrați.

  6. Arahide – 100 g conțin 7 grame de carbohidrați.

  7. Migdale – 100 g conțin 10 grame de carbohidrați. Migdalele pot fi transformate în făină de migdale, un bun substitut pentru făinurile din cereale.